tirsdag 1. juni 2010

Middagstips!


Min kjære lillesøster Stine er veldig flink å lage mat. Da vi var på middag der sist fikk vi laks med fløtesaus og poteter. Det var snadder!

Laks er alltid sunt og godt, så tenkte å dele oppskrift med dere.

Du trenger:

Laksefileter, vi bruker 4 til to voksne og ett barn.
Fløte
Gulrøtter
Vårløk
Creme fresh
Poteter
Salt og pepper

Sett potetene på kok.
Legg laksefiletene i en ildfastfort, legg babygulrøtter og vårløk over og krydre med salt og pepper. Legg en klatt creme fresh på hver filet.

Sett de i ovnen på 250 grader i ca ti min.













Ha en spiseskje smør i en panne, smelt og tilsett 1 boks fløte.
La det koke opp og småkok i ca ti min. Ha i en god klatt creme fresh og smak til med salt og pepper.

Nyt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate