mandag 1. mars 2010

Tips til barnerommet!

Litt tips fra meg:

Bøker er en favoritt her i huset, og for å ha dem lett tilgjengelig har jeg kjøpt bildelister fra IKEA.
Genialt og enkelt!

Må forresten også vise senga til Elena, den er kjøpt brukt på finn.no til 500kr, ett kupp!

En nydelig gammel skuvseng.
På søstrene Grene kjøpte jeg disse skålene, til 14kr stk! Kjempe kjekke å ha smågodt i, frokostblanding eller annet godt.
Jeg kjøpte også disse salt og pepper bøssene til 4 kr stk:


På kremmerhuset fant jeg disse bokstavene, i sten! Kjempe kule! Utvalget var lite, så det ble en K og en E. K for kjærlighet, derav plassert med brudebildet:

Og E for Elena:


Fint, ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate